Willem Overbosch

Willem Overbosch (1973) richtte in 2005 MKB Servicedesk op, een platform waar ondernemers antwoord kunnen vinden op al hun vragen: van personeel, financiering en juridische zaken tot online ondernemen. Hij bouwde MKB Servicedesk in tien jaar tijd uit tot een toonaangevend online ondernemersplatform. In 2013 nam hij ondernemersplatform De Zaak over. Vervolgens werd speciaal voor de zelfstandige professionals het platform ZZP Servicedesk opgericht. 

De rode draad in de carrière van Overbosch is dat hij zich inzet om anderen in beweging te krijgen. Hij inspireert mensen om het ondernemersavontuur aan te gaan en zo snel mogelijk doelen te bereiken. Hij spreekt graag over de kansen die hij ziet en laat anderen leren van zijn fouten. ‘Iedereen elke dag een beetje ondernemender maken’ is zijn credo.

In zijn recent verschenen boek "Toptrends voor ondernemers" zet hij de tien toptrends voor je op een rij. Inspirerend, energiek en overtuigend. Trends die iedere ondernemer raken, die gaan over groeien en nieuwe business ontwikkelen. Trends waar je direct je voordeel mee doet, omdat ze - terwijl je dit leest - al spelen. Hij laat bovendien zien hoe je deze trends in je eigen praktijk toepast. Zijn boek is genomineerd voor Managementboek van het jaar 2018

 

Terug naar overzicht